Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Grynisen - 8 mars 2012 20:00


 


Top 3 eller?? Spelas massor på radion så det borde bli topplacering iaf :-)

Av Grynisen - 8 mars 2012 19:09

Trots +4 grader ute mitt på dagen så låg en del snö kvar faktiskt.... Så när jag hade hämtat Edwin så fick han vara ute en stund. Jag lät han faktiskt vara ute en stund själv, hade öppnat tvättstugedörren lite så jag kunde höra honom.


Han var jätteduktig, men tyckte emellanåt att det var lite trist att vara själv ute. Det blir lättare längre fram i vår och sommar när altanen kan vara öppen och han kan gå ut och in lite lättare


     

Tänk att det är så roligt med grävmaskiner och lastbilar :-D



Av Grynisen - 8 mars 2012 09:46

Nu när man längtar till våren så mycket så kändes det inte speciellt roligt att titta ut idag :-(


 

Vintervitt....


Lite gnällig känner man sig faktiskt. Trots att jag vet att det alltid blir nån form av bakslag så blir man besviken när snön visar sig igen...


Men men, det ska regna i eftermiddag och imorgon om jag inte minns fel, så snön kommer säkert försvinna men det blir ju blött och slabbigt. Sen kommer våren va :-) Vi bestämmer det tycker jag!!!


Edwin tyckte det var jättekul med snön, söööö sa han flera gånger när vi var på väg till dagis. Dessutom hade Edwin med sig sin grävmaskin vilket gjorde det jätteroligt att gräva i snön *ler*


     


När vi skulle gå in på dagis blev Edwin jättearg. Han ville ju vara ute och gräva... Han hade verkligen jättekul i snön. Jag hoppas det är lite snö kvar ute till eftermiddagen, för då får han vara ute en stund och gräva. 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards