Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Grynisen - 25 mars 2012 18:58

Vilken härlig eftermiddag vi har haft. Vi har suttit på altanen, barnen har sprungit och lekt. Så härligt kravlöst....


Solen värmde otroligt skönt, det va +13 grader i skuggan vilket gjorde att solen kändes riktigt skön. Härligt att det är så mycket vår i luften :-D


Det är lite roligt att titta på bilder som är några år tillbaka på detta datum. Det är MASSA SNÖÖÖÖ *rysa* Kolla på mitt inlägg här för två år sen, då hade vi massa snö som vi skottade bort från altanen. Eller denna för 4 år sen *rysa*


 

Underbara solstråle


 

Min goa Whille


 

Finaste.... Jag älskar er!!!


Fick inte nån bild på Fliz, hon höll sig uppe i skogen så jag fick ta kort på avstånd :-) Katten Julius hade vi oxå med ute. Han rullade sig i gräset och var så nöjd när han låg i solen!!! 

Av Grynisen - 25 mars 2012 08:58


 

Ja inatt har vi blivit av med en timme. Men med tanke på en soligt vacker morgon så känner jag att det inte gjorde något. Det är en jättefin morgon med sol, blå himmel och vindstilla.


Våren är här.... eller hur :-)


Ska nog försöka hitta lite vårtecken idag, ja tussilago, spruckna knoppar i träden eller kanske tom en vitsippa!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards