Alla inlägg den 6 april 2012

Av Grynisen - 6 april 2012 19:32

Detta känns ju inte kul :-( Det toksnöar ute, det är noll grader och Påskafton imorgon *suckar* Vill ju ha summerfeeling som det var vecka 12. Jaja, det smälter väl bort, men det ser galet trist ut nu....


 

Påskliljan i fönstret och snön i bakgrunden...

Av Grynisen - 6 april 2012 10:33

Morgonen har gått fort trots tidig morgon. Jag och Edwin har grejat här hemma. Det har dammsugats, tvättats, vikt tvätt, rensat i Edwins garderob.


 


Redan nu sover Edwin middag. Det tar tydligen på krafterna att hjälpa mamma med städning och grejande *haha* Dessutom så var det ju även lite för tidig morgon :-)


 

Lek i rummet


 Senare ska det förberedas lite påskägg till barnen. Edwin får inget godis eftersom han inte äter det, han får nått annat. Whille och Fliz får lagom med godis + något mer. Vad vet jag inte ännu....


 

Edwin i sin nya tröja


Önskar er som läser en fin Långfredag :-)


Av Grynisen - 6 april 2012 06:46

Trodde att jag skulle få sova liiite längre idag. Edwin somnade ju en timme senare igår kväll. Men tji fick jag *hihi* Kvart i sex vaknade Edwin och det fanns inte en chans i världen att det var mysigt att somna om....


Så nu har det druckits välling, bytt blöja och vi leker i soffan tillsammans med Bolibompasällskap. Tvättmaskinen körs igen, stackarn! Det blir några maskiner till idag innan jag är klar :-)


Ute är det regnigt, var tog solen vägen när vi är lediga??? Ser nästan lite höstlikt ut. Men det blir väl bättre snart igen...


Nä nu ska jag mysa vidare med min lillprins, parkera nån lastbil och även sätta på Youtube för lite lastbilstittande *ler*


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards