Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Grynisen - 12 maj 2012 19:20

Just nu sitter jag och gör ett schema över vad Whille och Fliz ska ha för sysslor här hemma. Ett schema är ju det bästa för då kan det inte bli några missförstånd.


Det är alltid diskussioner om (oftast från Whille) att ge mat och vatten till marsvinen, eller plocka ur diskmaskinen. Samma gnäll varje dag, så för att slippa höra undanflykter och annat gnäll (hoppas jag) så ska jag presentera detta schema imorgon :-) Det blir säkert jättepositivt mottaget *flinar*


Nu gäller det bara att inte glömma något. Sitter och funderar men kommer inte på något mera *hmmm*

Av Grynisen - 12 maj 2012 08:49

Igår när jag skulle logga in på Facebook på min dator så såg den helt konstig ut. Tänkte att det var nått tillfälligt så jag öppnade en ny sida, men den såg likadan ut *hmmm*


Frågade Micke om hans sida var konstig, nej... den var precis som vanligt!


Jag startade om datorn, funkade inte då heller. Micke sa att vi kunde backa systemet nån dag och se om det funkar.... ICKE :-(


Även idag är den sånn, så att ens kunna använda Facebook via datorn funkar inte. Frågan är vad som är fel!? Alla andra sidor funkar precis som förut, inga felmeddelanden eller nått.

Är det nån annan som haft det så här?


 


Det syns kanske inte så tydligt, men allt har liksom lagt sig i mitten på sidan när jag ska logga in. När jag sen loggar in så hamnar ALLT på vänster sida längst ut så jag kan inte se något alls.... Helskumt *suckar*


Lyxproblem, jaja.... men idag är Fejjan viktig juu *ASG*

EGO
Av Grynisen - 12 maj 2012 08:39

Ja nu är det helg igen, veckan har rusat iväg så som alla veckor gör nu mera....


Micke har åkt iväg och jobbat. Idag jobbar han först på sin klinik och senare i eftermiddag är han inne vid Slottskogen och masserar trötta och utmattade deltagare från Göteborgsvarvet. Så han är väl hemma runt kl 21 ikväll, lite småtrist men det är inte mycket att göra åt det...


 

Tyvärr ska det regna och vara riktigt trist väder, så jag och barnen åker inte in till Göteborg för att titta på alla som springer. Det lockar inte att stå i regnet direkt :-(


Jag och Edwin myser i soffan nu på morgonen. Vi har kikat på Bolibompa, men nu kör vi lite mer vuxen-tv och ser på Nyhetsmorgon :-) Edwin kör som vanligt sina bilar och parkerar prydligt och rakt *haha*


   


Jag vet inte vad vi ska hitta på idag *suckar lite* Fliz vill baka vet jag, Citronrutor, kanske vi ska våga oss på det, har aldrig smakat sånna men Fliz säger att de är jättegoda :-) Sen kanske vi sticker iväg och köper lite lördagsgodis, det tillhör ju på en lördag *ler* 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards