Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Grynisen - 13 maj 2012 08:16

Denna söndag blev en tidig morgon. Edwin tyckte det var trevligt att vakna redan klockan 5.15 *GAAAH* Det är ju bara för tidigt.... :-( Dessutom såg han två av sina bilar som var på nattduksbordet så det var ju bara att ge honom dessa, sen var jag någon form av motorväg. TRÖTT!!!!!


Klockan 6 gav jag upp, då gick vi upp och satte på Bolibompa. Lite tv-mys, vällinggos och bilkörning i soffan, det är grejer det *ler*


 

Ambulansen i action :-)


Nu sitter jag och tittar på Nyhetsmorgon med Tilde. Jag gillar henne, hon strålar värme, glädje och ärlighet. Ett härligt lugn att se henne på söndagar :-)


Jag har även kört igång första maskinen tvätt för dagen. Solen skiner ute så jag tänkte hänga ut tvätten idag. Det ska vara runt +10-12 grader bara, men det räcker för att tvätten ska torka iaf. Imorgon ska det bli regn IGEN...


Just nu har jag även kört i en hårfärg i håret.... Det gråa var på väg att ta över så det var bara läge att visa vem som bestämmer *hehe* Köpte en ny färg som jag inte provat innan så det är lite läskigt att inte veta om det blir bra och exakt vilken färg jag kommer begåvas med :-) Men lite spänning på en söndag har ingen dött av *hihi*


   

Thats me right now!


Micke har åkt till jobbet, men förhoppningsvis jobbar han inte hur länge som helst idag. Det är skönt! 


Jag ska städa här lite idag med, igår fick vi ju röjt övervåningen så nedervåningen står på schemat. Tvättstugan ska få lite extra, det är dammigt och katthårigt så där blir intensiv dammsugning och golvtorkning. GÖTT!!!


Ha en fin söndag ni som läser :-D 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards