Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Grynisen - 19 maj 2012 19:22

Dagen började med tv-mys, jag och Edwin runt halv sju. Då hade vi gosat en stund i sängen, men sen tyckte Edwin att det var dax att gå upp :-)


Vi kikade på Bolibompa och körde bilar. Vi läste boken om grävmaskiner och tittade i en annan bok med bilar!!


Vid klockan 9 åt vi alla frukost, då var alla vakna. Därefter stack Micke ut och klippte gräset. Edwin följde med ut i värsta bonna-outfiten *hihi* Mysbrallor, stövlar, fleecejacka och mössa :-) Sötnosen!


 

Hjälpa pappa :-)


 

Hej vad det går :-)


När gräsklippningen var klar så gjorde vi oss iordning för att åka och köpa present till nyfödigen *ler* Vi åkte till Lindex så klart och där valde jag ut härliga retroplagg, så där lite fulsnygga *hihi*


   

Underbart fin body!!!


 

Retrobrallor


Sen åkte vi hem till syrran och fina familjen. Åhhhhh säger jag... vilken underbar liten bebis. Han var så fin, så nyfödd och luktade så gott *mys* Han visade duktigt vilken stark röst han hade, att han kunde bli jätteröd i ansiktet och att han kunde suga jättegott på sin napp *ler*


Finaste lilla unge ♥


Tack älskade syster för att vi fick komma och mysa hos dig och din familj.... Hoppas vi ses snart igen :-)


   

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards