Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Grynisen - 3 juli 2012 20:27

När jag åkte hem från jobbet idag så köpte jag med mig jordgubbar. Idag kostade de bara 10 kr/ask, galet billigt. Det är ju nu de verkligen smakar svensk sommar :-)


Sen när jag och Edwin kom hem så fixade jag jordgubbarna, tog fram glass och vispade lite grädde. Sen satte vi oss på altanen, jag, Edwin och Fliz. Det var +24 grader och helt otroligt skönt ute...


 

Det var jättegott :-) Edwin åt både Piggelin och vanlig glass, gottegrisen *hihi*


Efter glassen tog jag fram gräsklipparen. Lite motion efter lite gotta är ju inte fel. Så gräsmattan blev friserad och fin igen. Bäst att passa på när det inte regnar *haha*


Edwin sprang runt i blöja och skor, höll i gräsklipparen ibland och sen sparkade boll med Fliz.


En riktigt mysig eftermiddag fick vi trots att jag jobbat hela dagen. Sånna här dagar ger energi, älskar mina ungar.


Whille var på fotbollsplanen, så därför var han inte med på glassmyset tidigare...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards