Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Grynisen - 22 juli 2012 20:34


♥ Storebror och Lillebror ♥


Storebror har byggt en lång tågbana medans Lillebror myser med välling!


Nu ska den invigas


 

Både Whille och Fliz är två fantastiska storasyskon till Edwin.


Han är rik på kärlek, lek & bus och mycket mera!


Jag själv är rik på barn, de finaste man kan tänka sig ♥

Av Grynisen - 22 juli 2012 16:25

Ja idag är det en sån där typisk dag där vi inte har nått bokat. Då sätter energin igång på att fixa och greja här hemma...


Idag har jag tvättat och hängt ut massa tvätt, det gäller ju att passa på när det inte är regn. Tvätten luktar ju så gott när den har hängt ute och torkat i blåsten (ja för solen kan man ju inte skryta om)


Imorse stack jag iväg och handlade. På Willys hade de Libero blöjor, ta 3 betala för 2. Jäkligt prisvärt :-) Så nu har jag handlat 2 gånger där denna veckan just för att få hem 6 paket Liberoblöjor *haha* Känns bra!! Vi köpte även lite annat smått och gott så klart.


Idag har jag även hunnit med att tvätta och göra iordning Edwins vagn, äntligen har jag fått tummen ur. Den ska ut på Blocket så vi kan köpa en Emmaljunga Scooter. Det har jag ju velat ha i ett år men längre än så har jag inte kommit. Nu är vagnen iaf tvättad och putsad, klädseln tvättad så den är fräsch. Det är bara hjulen kvar som jag ska ta svart skokräm på, då blir hjulen som nya :-)


Dammsugning och gräsklippning har oxå blivit av. Även middag och lunchlåda till imorgon :-D


Effektivt till tusen, ibland händer det bara *hihi*




Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards