Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

Måndag igen

Av Grynisen - 1 oktober 2012 21:34

Ja redan måndag, fast för mig känns det som tisdag. Jag jobbade igår lite grann så veckan kom ju igång....


Försov mig imorse, det som ALDIG händer mig *skrattar* Men jag hann!!! Vaknade 5.10 (skulle gått upp 4.50) och kom iväg kl 5.36 :-) Var på jobbet kl 5.56, bra att inte ha så långt till jobbet!!!


Idag var det mer normalt på jobbet igen, Missonihysterin är över. Alla kunder (nästan iaf) har fått sina kläder. Skönt men samtidigt var det galet kul, och vilket jäkla tempo vi hade på jobbet *hihi* Vi är bäst helt enkelt!!!!


En arbetskamrat till mig hittade en av klänningarna som jag ville ha (Missoni). Hon köpte den till mig men den kändes tyvärr för stor. Köpte large för det brukar jag ha, men eftersom den är stickad så kändes den väldigt lös och jag blev lite besviken. Ville verkligen ha klänningen...


 

Såg fram emot denna klänningen till jul eller nått!!


I övrigt så rullar allt på i sitt vanliga tempo och vardag. Micke jobbar hela tiden känns det som, allt för att vi ska komma ikapp ekonomiskt. Det suger att pengar ska vara så jäkla viktigt.... :-( Önskar så mycket, får väl hoppas att någon av mina önskningar slår in....

EGO · Jobb · Vardag
 
 
caroline - mamma till benjamin och nis

caroline - mamma till benjamin och nis

4 oktober 2012 20:00

Såg din klänning i m i kungsbacka idag. Bor du nära??

http://www.misslin.blogg.se

Grynisen

4 oktober 2012 20:20

Göteborg :-) Hinner inte Kba det närmaste tyvärr... Tack ändå för att du kollade ♥

 
Ingen bild

Malin

7 oktober 2012 15:04

Men ändå positivt när ens vanliga storlek är för STOR och inte för LITEN....
Dock trist när man väldigt gärna vill ha ngt som är svårare att få tag på..
Hoppas du hittar klänningen i rätt storlek!
Mvh

Grynisen

7 oktober 2012 21:14

Ja visst är det positivt :-) Men just nu hade jag GÄRNA haft en large *hihi*

Den är inte jätteviktig, men visst hade det varit kul. Dels som minne och sen eftersom jag gillar den :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards