Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Grynisen - 4 mars 2012 16:15


 


Herrrreguuuuud *ASG*


Vad är det som händer egentligen. De som jag tror är självklara till finalen åkte ut.... *hmmm*


Vi var många som kollade Melodifestivalen hos oss igår. Mickes föräldrar, Mickes bror, fru och barn. Även Mickes stora dotter var här. Det är ju jättekul när vi är många *hihi* Allas åsikter, kommentarer och tappande hakor ;-)


Vi gjorde en tävling där man fick skriva vilka två låtar som skulle gå vidare till Globen från Andra Chansen. Det kostade 10 kr att vara med. Den eller de som sedan hade rätt vinner pengarna som vi alla lagt i en skål...


Jag satte mina pengar på att Sean Banan och Timoteij skulle vidare till final. Jag kände mig väldigt säker på Sean Banan, ett säkert kort *hihi* Jo tjena... HALLÅÅÅÅÅ, vad hände????


Torsten Flink och Top Cats till finalen :-(


Herrrrreguuuuud!!!


Ja vi alla här hemma blev förvånade. Det var ingen som tippade dessa, men Micke som gick emot strömmen hade iaf satsat på Torsten Flink, likaså Mickes mamma. Så de hade ju ett varsitt rätt, CATCHIIING :-) De vann pengarna *ler*


På lördag kör vi Melodifestivalfinal *IIIIIIIIIIIH* Shit vad kul!!! Då satsar vi pengar igen, gör plakat och hejar fram vinnarlåten.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards