Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Grynisen - 24 mars 2012 21:50

Jag och Fliz körde igång lite snabb-bakning idag på eftermiddagen. Fliz var så rastlös, och då är bakning ett bra och roligt alternativ!


Det blev enkla snabba saker, en plåt med kärleksmums och 12 stora muffins med chokladbitar i. Det är gott att ha lite hemma när man är fikasugen eller det är finbesök *hihi*


 


 

Av Grynisen - 24 mars 2012 06:46


Igår kom det ett paket från Buzzador :-)


Ett härligt paket med te från Lipton


Jag älskar te, även övriga familjen gillar te så vi ser alla fram emot att prova dessa smaker:


Earl grey pyramidte

Forest fruit black tea pyramidte

Green tea mandarin-orange pyramidte


   


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)

Av Grynisen - 24 mars 2012 06:33

En tidig morgon idag med. Edwin vaknade kl 5.40 :-( Det är ju samma tid som jag går upp när jag ska till jobbet *sucka* Men men, så är det.


Alla här hemma sover utom jag och Edwin. Vi sitter i storarummet, tittar på tv och kör bilar *hihi* Just nu parkera Edwin en bil i min morgonrocksärm :-) Alla sätt är bra hihi


Det blir väl till att sitta här och mysa några timmar till. Sen hoppas jag på härlig lugn frukost runt kl 9 *mys*


     

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards