Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Grynisen - 4 januari 2013 09:45

Fredag idag, sista dagen innan skolan börjar om det inte hade varit för att det är studiedag på måndag! Så barnen får en extradag ledigt så skolan börjar på tisdag. Även Edwin är hemma med oss och börjar på dagis på tisdag. Då ska även min annorlunda vardag börja....


Micke har stuckit iväg till jobb. Idag har han även fotografering för en tidning som ska ha med honom. Jättekul!!! Imorgon har han premiär i sin nya PT-studio och det väntas mycket folk. Härligt när det går framåt och att Micke iaf kan se ljuset i sin framtid och dröm. Det är han verkligen värd!!!


Nu på morgonen har jag kört igång en maskin tvätt. Sen blir det lite dammsugning, handla mat och sen fredagsmys!!!


Fredagar är ändå speciella, bästa dagen i veckan enligt mig. Ja iaf när man arbetar :-)


Önskar er som läser en fin fredag, ta tillvara på dagen och var rädd om dig ♥


 



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards