Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Grynisen - 8 januari 2013 18:30

Var snabbt in på Stadium idag. Det var galen rea där märkte jag *haha* Micke skulle ha ett par träningsbyxor, men herr-rean var hur dålig som helst. Men till dam och barn fanns massor, önskade att vi hade massa pengar :-D


Jag gjorde två fynd till Edwin, en "onepiece" och en tunnare munkjacka.


 

Kostade 100 kr (ordpris 349 kr)


 

Kostade 50 kr (ordpris 149 kr)


Älskar att fynda *hihi* Kände verkligen att jag hade kunnat handla jättemycket där inne idag. Men så fick det inte bli tyvärr!!!



Av Grynisen - 8 januari 2013 16:26

Imorse när jag lämnat Edwin på dagis så åkte jag direkt till Mickes jobb för att träna. Jag har tänkt att jag kan åka dit en gång i veckan, mest för att få en riktig genomkörare och att se att jag gör rätt. Blir ju lite småsnål när vi numera i Göteborg måste betala trängselskatt *muttrar*


 


Det blev iaf en genomkörare av hela kroppen. Lovar att jag kommer ha träningsvärk imorgon, mina ben känner redan av träningen *fnissar* Är ju i usel kondition så all sorts träning känns :-)


Jag började med fem minuter på gåbandet med lutning och en fart på 5 km/h. Därefter var det dax för olika träningsformer som jag inte vet namnet på *fnissar* Det var gummiband, hantlar, utfall, kasta en 3 kgs boll mot en väg och mycket annat. Stretchen som var sist var JÄTTESKÖN :-)


 


 


Det känns verkligen skönt att ha kommit igång och jag verkligen inte svika mig själv med att strunta i detta nu. Jag vet ju hur stolt jag är när jag ser mina mått blir bättre och bättre *hoppas*


Efter träningen gick jag och Micke och åt en lunch nere vid Ostindiefararen, ja den stod där i vattnet och väntade på vår och sommar tror jag. Passade även på att kika in på Skin Etc som ligger precis vid Ostindiefararen. Ett mysigt ställe med hudvård & SPA. Fick med mig lite prover på deras hudkrämer, Wise heter de. Ett märke jag aldrig hört talas om innan men känt inom branchen. Hoppas på positivt resultat på mitt ansikte :-)


 


Lyckades även med bedriften att få parkeringsböter då jag var 5 minuter sen tillbaka till bilen (30 minuters-parkering) Tjoohooo och massa suck lixom :-(





Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards