Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Grynisen - 12 januari 2013 14:15

Vi har varit på IKEA idag och röjt. Micke behövde lite hyllor till sitt kontor eller vad man nu kallar det... Det har sen ett bra tag tillbaka sett ut som ett förråd där skiten bara ställs in och så stänger man dörren ;-)


Idag fick vi iaf köpt hyllor så imorgon ska det monteras och fixas.


Middagen idag blev lite taco-inspirerad men med strimlad kyckling istället. Whille och Fliz som inte är så förtjusta i taco åt räfflad potatis och kycklingklubba. De var grymt nöjda och det var jag och Micke med. Maten var jättegod och passade oss perfekt :-)


 

Ett glas vin till mamman blev det oxå :-D


Den lata mamman har fortfarande kvar julgardinerna *fnissar* Får ta tag i det nu i veckan :-)


Till efterrätt blev det belöning, nått jag ÄLSKAR :-) Just det, S E M L A *hahaha* Jäklar vad god den var. Vi köpte semlor ute vid ett konditori på Eriksberg där Micke kör sin PT. En av de godaste jag ätit, kommer garanterat äta minst en till denna månaden *ler*


 

Av Grynisen - 12 januari 2013 10:15

Jag hittade denna på Facebook, ja var annars lixom *skrattar* Jag tyckte den var lite kul, och den stämmer på ganska många punkter ;-)


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS KONTAKTANNONSER:

40-årsåldern..................................49
Äventyrlig......................................Har legat med alla
Atletisk..........................................Inga bröst
Alldagligt utseende........................Muuuu
Vacker............................................Patologisk lögnare
Känslomässigt stabil.......................Går på mediciner
Feminist.........................................Fet
Fri själ............................................Knarkare
Vänskap i första hand.....................Före detta slampa
New-Age.................................Kropps behåring på fel ställen
Traditionell.....................................Inga blowjobs
Öppensinnad..................................Desperat
Utåtriktad.......................................Högljudd och jobbig
Professionell...................................Bitch
Fyllig..............................................Mycket fet
Kraftig benstomme.........................Otroligt fet
 


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA KVINNORS SVENSKA:

Ja................................................Nej
Nej..............................................Ja
Kanske........................................Nej
Vi behöver..................................Jag vill ha
Vi måste prata............................Du är i trubbel
Visst, gör så................................Det är bäst att du låter bli
Gör som du vill...........................Du kommer att få betala för det här senare
Jag är inte upprörd...............Såklart jag är upprörd, din idiot!
Du är uppmärksam ikväll................Tänker du bara på sex?
 


ORDBOK FÖR ATT ÖVERSÄTTA MÄNS SVENSKA:

Jag är hungrig......................................Jag är hungrig
Jag är trött...........................................Jag är trött
Jag är sömnig......................................Jag är sömnig
Snygg klänning...................................Snygg urringning!
Jag älskar dig......................................Jag vill ha sex nu
Jag har tråkigt.....................................Vill du ha sex?
Ska vi dansa?......................................Jag vill ha sex med dig
Kan jag ringa dig nån gång?................Jag vill ha sex med dig
Ska vi gå på bio?.................................Jag vill ha sex med dig
Får jag bjuda dig på middag?..............Jag vill ha sex med dig
Dom skorna passar inte klänningen...........Jag är bög
Av Grynisen - 12 januari 2013 08:26

Jag var helt säker på att få sova lite idag. Edwin har sovit varje gång väckarklockan väckt oss denna veckan. Dessutom somnade Edwin runt kl 20 igår!

Men inte :-( Idag vaknade han vid klockan 6 *suck* Han ville absolut inte ligga och mysa i sängen eller titta på Youtube på Ajfånen...

Men nu, med sällskap i soffan, Bilar 2 på tv så myser han minsann *hmmm*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards