Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Grynisen - 13 februari 2013 21:27

Idag åkte vi och badade med barnens kusiner och faster. Vi testade Alingsås simhall, mest för att prova ett nytt ställe. Vi bor ju 10 minuters bilväg från Vattenpalatset men det kan ändå vara kul med nya upplevelser.


Vi hade det jättebra. Inte hysteriskt med människor trots sportlovet, skönt! De hade en vattenrutchkana, en stor pool och en mindre pool där det även var 31 grader *gillar*


Efter fyra timmars bad så fick jag äntligen upp barnen. Dusch fixning och hem igen... Edwin var galet trött och hungrig :-( Gjorde en snabb Carbonara men det tog tid att få en ledsen och trött Edwin att äta... Men efter lite mat så piggnade han till igen, lekte och tittade på youtube :-)


Lite härliga bilder från dagen ;-)



Av Grynisen - 13 februari 2013 09:14

Nu när jag har köpt ny mobil så har Edwin min Iphone emellanåt. Där kikar han på Youtube och han är verkligen fast ;-) Han hittar själv, vet vilka symboler han ska trycka på för att komma vidare...


Det är så imponerande att se hur fort små barn lär sig ;-)


NÖRDAR!!!!


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards