Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Grynisen - 17 februari 2013 20:16

Igår var det deltävling tre och en bättre sådan tyckte jag. Iofs skrällde det till med en del artister och några åkte ut som jag faktiskt trodde skulle gå vidare. Så det var tur att jag inte la pengar och satsade på att tjäna nått *haha*


1. Eddie Razaz - Alibi

Jag tyckte låten var bra, skön fart och svängig. Var helt säker på att den skulle ta sig vidare bland de fyra bästa!


2. Elin Petersson - Island

GÄÄÄÄSPAR.... sorry


3. Ravaillacz - En riktig jävla schlager

Riktig skitlåt men självklart gick den vidare pga gubbarna *haha* Är helt säker på att få höra denna låt hela våren och sommaren... En riktig schalgerdänga ;-) Var inte direkt förvånad över att de gick vidare, mest skämskuddekänsla


4. Amanda Fondell - Dumb

Hmmm... Ingen jättebra låt men trodde ändå att folket skulle rösta vidare Amanda. Så visst blev jag förvånad...


5. Martin Rolinski - In and out of love

Snacka om 80-talskänsla, Modern Talking och Brother Louie *hihi* Låten hade en skön feeling och gick ju vidare precis som jag trodde!!


6. Caroline af Ugglas - Hon har inte

Hon är speciell vår Caroline.... och hon är ingen favorit för mig. Många gillade henne och visst gick hon vidare...


7. State of Drama - Falling

Ny grupp? Aldrig hört talas om.... En ok låt och lite skräll att de gick direkt till final :-)


8. Janet Leon - Heartstrings

Lite Beyonce-lookalike..... En ok låt här med men ingen jag kommer minnas tyvärr...


 


Då är det bara en deltävling kvar.... Ska bli kul om det är någon riktig höjdare som gömmer sig där. Army Of Lovers är ju spännande tycker jag, de har gjort mycket hits tidigare :-)



Av Grynisen - 17 februari 2013 08:35

Igår var vi på Ikea och köpte ramar. För några veckor sen beställde jag en del förstoringar och nu var det läge för inramning ;-)


Köpte lite olika ramar, snyggt att mixa tycker jag. Barnen ska ha några bilder i sina rum sen ska en del vara i storarummet tror jag!


Idag ska vi sätta upp det iaf. Kul med lite liv på väggarna


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards