Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Grynisen - 19 februari 2013 11:06

Edwin mår bättre idag, ja redan igår mådde han ju bättre. Han har fortfarande ont vid en del rörelser men överlag är det samma Edwin igen ♥ Väldigt skönt!!!!


Jag har precis stekt ett gäng pannkakor så det finns lite mat till barnen när de kommer hem. Jag har även grejat lite i Mickes företag så det ska förhoppningsvis vara till belåtenhet för Micke när han kollar på det senare idag.


Nu ska jag fixa mig klar, äta något sen åker jag till jobbet :-D HÄRLIGT!!!!


Det är kallt ute, eller ja för att vara Göteborg då *hihi* Det är bara -3 grader ute men det blåser isvindar *brrrr* Nu kommer det dessutom lite snö igen men förhoppningsvis är det så lite så det inte märks. Igår töade det så nu är det isgata ute, lagom kul *hmm*


 

Detta hade känts väldigt bra just nu :-D



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards