Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Grynisen - 1 mars 2013 22:20


Nu är alla paket utom det jättestora paketet som får ha wellpapp som utsida :-)


 


Edwin får ett paket av mig tidigt imorgon innan jag sticker till jobbet. Resten av paketen får han öppna med Micke och syskonen ;-)


Laddar för en bra jobbdag, ett bra kalas och en bra Melodifestival på kvällen.En lyckad lördag helt enkelt hihi Kan ju inte bli värre än idag ;-)

Av Grynisen - 1 mars 2013 20:26

Tänk att en så bra förmiddag kan bytas ut i ett nafs och bli helt trasig. Maj gaaaad....


Efter jobbet idag så åkte jag snabbt till Mickes invigning av sitt nya Massage och Akupunkturställe. Vi pratade lite, tittade runt och njöt av det soliga fina vädret. Jag stannade bara en halvtimme då jag skulle hinna med att handla lite inför bakningen ikväll och sen hämta Edwin.


Sagt och gjort, åkte hemåt och valde att handla på vår lokala ICA-affär. Parkerar, och då märker jag.... MIN VÄSKA :-( Den hade jag glömt hos Micke 2,5 mil bort *sucka*


Ringde Micke och morrade över mitt misstag. Allt viktigt låg ju i väskan, plånbok, dörrnycklar, leg, bensinkort.... Vad hade jag för val, just det.... INGET :-( Åkte och hämtade Edwin på dagis. Det tog en halv evighet då han fortfarande satt och åt mellamål. Sen skulle han kissa, busa osv osv... Tjugo minuter senare kom vi iväg... Bensinlampan lyste, mmmm bensinkortet var det ja *surar*


Kom tillslut fram genom eftermiddagsköerna och utan bensinstopp. Micke kom springades med väskan och jag o Edwin åkte hemåt igen. Självklart igenom vägtullarna den dyraste perioden, så idag blev det vägtull x 3 *muttrar ännu mera* Vi fick handlat det lilla som behövdes. Åkte hemåt och ringde Whille och Fliz som var på fritidsgården. Whille ville bli upphämtad och sen var vi hemma *phuuu*


Då händer nästa grej.... *suckar ännu mera*..... Huslarmet.... Whille har tappat sin larmdosa, jag själv har inget larm just för att barnen ska ha en varsin och Micke har sin. Larmet tjuter till förbannelse. Jag ringer Fliz femtioelva JÄVLA gånger men då svarar hon inte på sin mobil *kokar*


Whille hittar inte telefonen i huset för att svara när SOS ringer..... P A N I K *bryter nästan ihop*


Tillslut kommer Fliz efter några minuter, hon åkte med sin kompis hem. Samtidigt har Whille hittat telefonen och pratar med SOS medans jag står ute med Edwin som tjatar "Larmet låter mamma" (vilket han upprepade säkert 200 gånger innan han somnat för kvällen)


Jag blev på galet uselt humör.... Morrar åt barnen, morrar åt allt och baklusten försvann direkt :-(


Jävla skiteftermiddag BLÄÄÄÄÄÄÄÄ


Behöver jag säga mer....

Av Grynisen - 1 mars 2013 08:45

Här är jag just nu, ja precis, på jobbet :-)


 

Andra huset från vänster på bottenplan, där finns BAKA Stenugnsbageri och jag just nu :-)


Ni ser hur härligt fint det ligger.... båthamnen nedanför... vattnet...


Tänk sommaren här...


LOVELY!!!


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards