Alla inlägg den 3 april 2013

Av Grynisen - 3 april 2013 16:24

Vilken dag ;-) Solsken ger energi... I lööve :-)


Vi har varit ute nästan hela dagen. Jag och Whille har städat bilen invändigt. Dammat och dammsugat :-) Riktigt gott att fått det klart. Stackars bilen har inte städats sen i höstas....


Efter städningen blev det altanhäng i solen. Edwin lekte och Whille sällskapade mig en stund innan det var kompis dax.



Av Grynisen - 3 april 2013 09:04

Jaaa solen skiner idag med.... Idag blir det en ute dag. Jag är ledig och ska verkligen njuta på altanen, försöka greja lite i rabatterna på baksidan huset så att påskliljorna kan växa upp ordentligt :-)


Nu på morgonen har jag beställt nya ytterkläder till Edwin från Polarn och Pyret. Kände med tanke på hur värmen exploderar ute på eftermiddagen så måste Edwin ha något annat än overall på dagis. Edwin har ju sträckt på sig en del så nya kläder var då ett måste.


Beställde detta:


 

Skaljacka


 

Vindfleece


 

Skalbyxor


Var lite osäker ang storlek så vi får väl se om det passar när paketet kommer. Annars får jag åka och byta det... Men nu vet jag att Edwin har bra ytterkläder till nästa vecka iaf :-) Nu är det bara ett par skor kvar, men det är inte lika bråttom!!!


Nu är det frukostdax sen lite fixning innan jag ska åka och hämta Fliz kompis :-)


 



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards