Alla inlägg den 24 april 2013

Av Grynisen - 24 april 2013 19:36

Mmm så kom smärtan... bultande hemsk ond smärta :-( Trodde ju jag skulle klara denna veckan... men icke


Jag funderade hemma tillsammans med Micke om hur jag skulle göra. Jag ringde även till Akuttandläkarna för att få en tid. De meddelande direkt att det kostar 400 kr mer efter kl 16... *SUCKA* Precis det jag behövde höra :-(


Funderade lite till men bestämde mig tillslut för att boka en tid. Vågade inte chansa på att ev få paniksmärta och vara på jobbet imorgon...


Ringde tandläkaren igen och fick en tid 45 minuter senare....



Väl där fick jag komma in direkt trots att jag var 5 minuter tidig. Har aldrig hänt mig innan :-) Träffade en snäll sköterska och en mycket sympatisk tandläkare. Han var noggrann, förstående och förklarande. Det gjorde nästan inte ont någonting, bara sticken från bedövningen. I övrigt gick det väldigt bra :-)


Så nu är halva munnen och tungan bedövad, jag är tillfälligt lagad i tandroten och måste se till att boka tid till en rotfyllning framöver... Pengar pengar pengar...


Trist utgift... men så nödvändigt!

Av Grynisen - 24 april 2013 09:15

En lite lugnare tandvärk, Ipren och Panodil tillsammans hjälper lite bättre iaf ;-)


Ska försöka få en tid till tandläkaren nästa vecka. Denna veckan är tjock med jobb och kalas... men slutet på nästa vecka kan ju funka *hoppas*


Annars händer det inte nått speciellt. Barnen mår bra *peppar peppar* Till helgen har vi kalas för Whilles som fyller 12 år på Valborg ;-) En ledig helg för min del, härligt!!!


Just nu är jag på jobbet. Försöker att samla ihop lite arbetsuppgifter som vår praktikant kan göra när hon kommer. Det blir så långsamt för henne då vardagarna är ganska lugna på cafét.


Ha en fin dag <3


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards