Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Grynisen - 2 maj 2013 09:46

Mysig morgon med alla tre barn. Jag uppskattar verkligen mornarna när jag är ledig och kan mysa med barnen, prata om dagen och försöka göra starta dagen till det bästa!!!


Whille och Fliz går ju oftast till skolan med kompisar, så även idag. Så jag och Edwin hade en mysig stund innan dagis... Kikade på lite Bolibompamorgon, åt frukost och körde bilar!!


Jag lämnade Edwin vid kl 9 och det är så härligt att se hans utveckling och mötet med dagis och kompisar :-)


 

Stadiga steg mot dagis :-)


 

Nya skor oxå :-) Vårskorna i snygg blå färg!!


 

Framme!!!


 

Möte med kompisen på dagis. Edwin visar bilarna som han har med sig :-D


 

Massa fina bilar!


Det värmer i kroppen när man ser ett lekande möte mellan killarna. De leker fint och Edwins kompis är en väldigt fin kille :-) Den fina kontakten killarna har får vi föräldrar se till att den hålls kvar och att de kommer vara vänner många år framöver :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards