Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Grynisen - 26 juni 2013 21:42

Ja så kan jag väl sammanfatta sista dagarna....


Jag har jättemycket att göra på mitt nya jobb, som iofs inte är så nytt längre. Det är jättekul men man stöter på en del problem på vägen. Men det brukar ju lösa sig. Sen stressar jag upp mig så förbannat mycket *GAAAAH* Har en galen uppbyggd stress tills jag är i sista butiken, då slappnar jag av för då har jag full koll på läget. Men det är väl en vanesak oxå.


Igår ringde de från dagis, bara ca 40 min efter att Edwin lämnats. Han hostade och hostade, så det var bara att åka och hämta honom. Micke fick stanna hemma med Edwin men vi var tvugna att mötas vid kl 13 då Micke hade kund... Ja var jag inte stressad innan så blev jag :-)


Hade fyra butiker kvar när jag mötte upp Edwin och Micke. Som tur var följde Fliz med så hon kunde sitta med Edwin i bilen när han somnat.... så då kunde jag jobba fortare än om de varit med i butikerna.


Ibland är det ett pusslande och grejande för att allt ska gå runt...


Edwin har varit hemma även idag, dock nästan inget hostande. Han har fått hostmedicin som hjälpt honom bra... Så imorgon tänker jag lämna honom igen faktiskt. Jag hoppas dagis tycker det är ok oxå... Ingen feber, ingen snuva och pyttelite hosta... det borde vara ok!


Nä, imorgon ska jag försöka slappna av och försöka njuta av dagen :-)


 

Barnen · Jobb · Sjuk · Vardag

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards