Alla inlägg den 23 september 2013

Av Grynisen - 23 september 2013 12:44

Ja idag är jag ledig och Edwin är på dagis en stund och de stora barnen är i skolan.


Jag bestämde mig för att greja hemma en del idag, det gäller ju att passa på när man är barnfri en stund :-)


Nu har jag tvättat fönster ut- och invändigt i storarummet. Härligt att kunna se ut utan massa fingeravtryck. Frågan är väl bara hur länge det håller sig :-) Men skit samma, det är rent nu iaf.


 


Dessutom har jag städat tvättstugan och badrummet. Tvättat två maskiner tvätt, dammsugat OCH torkat golven på nedervåningen. Passade även på att sopa altanen från hö, grenar och löv som låg längs kanterna. Nu är det bara utemöblerna, leksaker och torkvindad som ska plockas undan inför vintern. Studsmattan oxå, den ska ju monteras ner...


Gött e det :-D


Om en stund ska jag fixa iordning min kallrörda äpplesaft som jag började med i onsdags... Har inte hunnit fixa den i helgen men när jag hällde av alla äpplen förut så såg saften fin ut. Nu är det bara socker och citron som ska i sen är den klar, spännande!!! Hoppas den blir god :-) Återkommer med resultatet sen!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards