Alla inlägg den 27 september 2013

Av Grynisen - 27 september 2013 18:15

Ikväll börjar äntligen det "riktiga" IDOL 2013


Alla kvartsfinaler och mellantjafs är klart, nu är det på riktigt vilket är jättekul!!!


Vi alla i familjen, ja förutom Edwin då, följer ju IDOL sen länge. Jag och Micke sen starten och Whille och Fliz några år tillbaka.


Jag hoppas att denna säsongen blir riktigt bra. Det känns som om det är ett starkt startfält med duktiga artister :-)


Har även spanat efter biljetter till Scandinavium, men har inte hittat nått på Ticnet än. Hoppas iaf att de kör en sånn där liten turné i år oxå så jag och stora barnen kan gå och titta :-)


 


Nu laddar vi för kvällen iaf och hoppas på att få riktigt bra favoriter :-)


Lycka till killar och tjejer!!!

Av Grynisen - 27 september 2013 09:52

Kallaste morgon hittills.... -4 grader vid kl 7 imorse. Men det är en härligt blå himmel och solen visar sig så det blir en fin dag :-)

Edwin fick på sig lite varmare kläder idag än igår. Även om det blir varmare under dagen så ska han ju kunna vara ute och leka på förmiddagen.


Skaljacka och en stickad luvtröja under jackan, fodrade jeans och basketskor blev det. Varmt och gott.... Edwin älskar ju luvtröjor så det var ett bra val enligt honom :-D


Skorna är nya och han gillade de oxå. Gillar det gröna lurvet/fodret som är i skorna....


 

Den gröna färgen är neongrön så den lyser verkligen :-D


Så nu ska jag bara längta några timmar tills alla barn slutar så vi kan mysa och njuta av fredagsmys och ledig helg!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards