Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Grynisen - 14 juni 2013 19:53

Ni som gillar att läsa bloggar, hitta nya bloggar och få fler besökare på din egen blogg. Jag kan tipsa om Mer Trafik. Det är en sida där du får besöka andra bloggar som du kanske inte hade sett annars och dessutom får du besökare till din egen blogg :-)


Det kan ju vara en kul grej och en möjlighet att hitta nya spännande bloggar oxå!!! Sen är det ju alltid roligt när fler läser det man skriver!!!


 



Av Grynisen - 14 juni 2013 17:49

Dagen med stort F med andra ord :-D


Jag jobbade förmiddagen idag. Under tiden var världens bästa och snällaste här och passade barnen (eller rättare sagt Edwin) Dagis hade studiedag så det var snällt att vi fick hjälpen ♥


När jag kom hem från jobbet så skulle Whille åka till Ulva cupen. Vi hann kramas och packa det sista innan jag körde honom till kompisen som han skulle åka med upp till Skövde. Han var jätteglad och förväntansfull, härligt att se den lyckan hos honom!!!


Där efter åkte jag, Edwin och Fliz till vårt fina lilla café som vi har på orten. Sååå mysigt det var... Edwin fikade och sen lekte, jag och Fliz njöt av lugnet och av att hela eftermiddagen var totalt kravlös *gillar*


 

Edwin valde god muffin med frosting och rosa festis


 

Fliz valde varm choklad och Maryannas kaka (kladdkaka med kokostäcke)


Jag fikade på likadan kaka som Fliz, sen tog jag en Coca Cola i glasflaska.... Känns lite lyxigt när man köper Cola på glasflaska *ler*


Sen blev jag och Fliz lite galna, sockerkick kanske *haha* Så vi muppade till ett gäng bilder :-D


       

Kul hade vi *hehe*


Jag har även skaffat ny frisyr... Det blev en galet kort frisyr (på sidorna) och längre på toppen *hihi* Jag har även färgat det i kopparblond färg med ljusa slingor. Är nöjd men ovan :-D


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards