Alla inlägg under april 2009

Av Grynisen - 6 april 2009 20:32

Ni som vill följa mig vidare kan klicka på länken nedanför, där finns min nya blogg som fortfarande är under uppbyggnad.


Denna bloggen kommer finnas kvar ett tag, men det blir inga fler inlägg!!!


Hoppas ni följer med :-)


http://grynisen.bloggsida.se

Av Grynisen - 4 april 2009 21:46

Bild från förra våren, Fliz har hittat tussilago. Vi hittade idag, men kameran var urladdad. Håll till godo med denna fina bild så länge :-) 


Ja ni som vill följa med mig till min nya blogg...


Imorgon ska jag väl försöka vara lite mer klar med den, den kommer dock inte vara 100% klar då jag håller på att flytta över mina inlägg dit. Det tar otroligt mycket tid när man har skrivit i nästan två år i denna... Det blir ju en del :-)


Hoppas ni har tålamod... Bloggen kommer inte vara lösenordsskyddad, men en del inlägg kommer vara skyddade. Som jag tidigare har skrivit så måste jag känna mig trygg att kunna lämna ut det... finns ju en del personer som INTE förtjänar att följa mig in i mer privata detaljer.


Återkommer om mer imorgon som sagt



Av Grynisen - 1 april 2009 20:33

När jag åkte hem från jobbet var det +15 grader ute, helt otroligt härligt!!!

Solen sken, fåglarna kvittrade och luften var varm. Vilken härlig vårkänsla jag fick *ler*


Väl hemma har jag grejat lite, tvättat några maskiner tvätt, kört diskmaskinen, plockat lite osv. Det vardagliga ungefär...


Vid klockan 19 var jag iväg och hämtade Fliz som var hos en kompis. När vi kom tillbaka så stod syrran utanför dörren och väntade. Min duktiga syster tog ju sitt körkort igår och självklart var det läge för att bara åka ut och köra :-) Trevlig överraskning!!!!


Vi satt och tjöta en stund, riktigt mysigt!


Nu sitter jag och väntar på Greys Anatomy, en perfekt avslutning på kvällen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards