Alla inlägg under juni 2007

Av Grynisen - 30 juni 2007 14:52


Vanliga enkla pumps från Din Sko....


Kostade 180 kr!


Så nu blir det en svart/vit omlottklänning, vita skor, svart väska! Jag tror det blir jättebra!!!

Av Grynisen - 30 juni 2007 09:59

Hittar inte mina vita pumps *suck* Vågar inte lita på att dom hittas heller idag så jag MÅSTE åka och köpa ett par nya *suck* Känner inte att jag har tid med detta....


Skit oxå.....


Blir väl Allum idag då... där finns ju en del skoaffärer!


Håll tummarna!!! :-)

Av Grynisen - 30 juni 2007 08:34


Då är det lördag... *YEAAAAH*


Ska äta lite frukost med barnen strax. Sen ska vi iväg och lämna över hårddisken med all musik inför kvällen :-)


Ska unna mig en solning idag oxå *ler* Vill ju vara lite brun iaf.... den lilla solbrännan jag fick för tre veckor sen börjar försvinna *suck*


Senare idag kommer syrran hit, hon ska passa barnen ikväll. Barnen ÄLSKAR henne :-) Det är kul!!!

Barnen · EGO · Vardag
Av Grynisen - 29 juni 2007 22:42

Håret blev kanon :-) Så imorgon på festen kommer håret vara snyggt iaf *hihi*  Klädvalet är lite osäkert än, men jag funderar på svart omlottklänning... men jag får se imorron!


Sitter o lyssnar på massa roliga låtar som jag ska ha till festen imorgon... Just nu är det "En gammal Amazon"... *HAHA* Har jättemånga roliga låtar som är blandade med härlig partymusik!

Jag och syrran älskar att lyssna på lite knäppa låtar *ler* Vi brukar kalla våra specialskivor för Muppskivor *fnissar* Vi tycker det ät JÄTTEKUL *ler* I brist på annat iaf :-)

EGO · Musik
Av Grynisen - 29 juni 2007 19:30

Imorgon ska jag och Micke på stoooor födelsedagsfest. Min kompis Siw gör nämligen entré i "Russinklubben" på måndag men är så snäll och låter oss fira in henne redan imorgon :-)


Jag sitter nu och fixar musik till festen. Har gjort olika mappar, beroende på tid på festen:


  • Förkväll
  • FEST
  • Lugna låtar

Förkvällen innehåller mingellåter... detta ska spelas när alla kommer, vid middag osv... FEST innehåller JUST FEST *ler* Massor med sköna låtar från 80-90-00 :-) Mycket schlagers så klart *YEEAAAAH* Lugna låtar är precis som det låter *hihi* Hångeltimmarna på söndagmorgon...


Det ska bli jättekul o parta loss lite...


Just nu sitter jag med färg i håret, hasselnötsfärgen. Om en stund ska det sköljas ur och slingorna ska göras.

Av Grynisen - 29 juni 2007 17:37

Det blev Loréals Couleur Experte 6,3. Det är både färg och slingning.... Färgen är hasselnöt och slingorna är gyllenblonda :-)


Nu ska jag bara vänta på att Bolibompa börjar så barnen är roade en stund, då ska det färgas *ler*


Förutom färg så blev det inte så mycket handlande som jag hade tänkt. Det blev endast lite mat och fredagsmys.... Lika bra det, då är ju pengarna kvar iaf *hihi*

EGO
Av Grynisen - 29 juni 2007 13:13

Tänk er in oxå att detta är kl 6 imorse.... Inte alla som är så pigga och utklädda vid den tiden på dygnet *haha*


Jag hoppade över att sminka mina busar... men fina goa pirater är dom ändå :-)


Älskar er mina underbara hjärtan!!!

Av Grynisen - 29 juni 2007 06:01

Så skönt att det är fredag idag.... Håller precis på att fixa iordning barnen som ska vara pirater. Inte alla dagar man klär iordning sina barn till pirater kl 6 på morgonen :-)


Dax att ruscha vidare!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards