Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Grynisen - 9 juni 2007 23:52

Hämtade hem en trött men otroligt glad och lycklig Whille från MonsterJam på Ullevi för en timma sen. Även pappa och storebror hade varit där :-) En grabbkväll *ler*


Se på bilderna... så förstår du säkert mer än att jag ska babbla på här *blinK'

Av Grynisen - 9 juni 2007 15:50

Vi åkte iväg o badadade några timmar jag och barnen, såååå härligt. Barnen simmade och lekte med massa kompisar medans jag gick i vattenbrynet o bara njöt :-) Jag kan ju meddela att jag tillhör kategorin "nykokt hummer" på ryggen *asg* Solen tog riktigt bra... så imorgon är det bara att visa andra sidan mot solen istället *ler*


När vi kom hem var det pannkaksdax med färska jordgubbar, en riktigt god lunch. Barnen mumsade i sig, ganska trötta efter massa badande!!!


Nu har jag precis dammsugat och torkat golven, välbehövligt!!! Barnen vilar sig lite och tittar på DisneyChannel. Ute är det tokvarmt juuu... kolla bilden nedan... det är i skuggan *phuuuu*

Av Grynisen - 9 juni 2007 08:30

Ja här är vi redan vakna, Micke hade glömt stänga av väckarklockan *muttrar* Den drog igång med full volym vid 7:30, inte hela världen kanske MEN när alla sov så kändes det lite irriterande *gruff*


Nu har jag precis slängt i en maskin med tvätt. Tänkte att jag ska hänga ut den innan vi åker iväg och badar. Vi kommer nog inte vara iväg så många timmar idag, tror det blir för hett att vara vid sjön för länge. Jaja vi får se


Laddar för att bränna till mig lite idag iaf *ler* Solbrännan behövs :-) Men ska ändå vara duktig att smörja in mig liiiite, och absolut barnen. Det är iofs Whille o Fliz som har pepparkakspigment, men man kan ju mjukstarta på dom ändå...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards