Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Grynisen - 1 juni 2007 23:40

Vill egentligen bara säga det. Är så lyckligt lottad, har två helt fantastiska gryn som är MINA :-)


Whille och Fliz.... MAMMA ÄLSKAR ER!!! GLÖM INTE DET *pussa*

Av Grynisen - 1 juni 2007 14:05

Jag har även beställt ett likadant till Flizan.


Tänker så på lilla Matilda, trots att jag inte känner familjen. Ibland blir man mer berörd än man tror....


Halsbandet har jag köpt för att hedra Matilda och alla andra cancersjuka barn, men självklart även för att hälften av det man betalar går till Barncancerfonden...


Gör du oxå detta... Många små bidrag blir stora tillsammans :-)


http://www.barncancerfonden.se/content2/index.php?realm

Av Grynisen - 1 juni 2007 07:12

Ja kulören är bestämd, kommer bli skitsnyggt :-) Men vilket märke ska man ta??????


Har kollat Demidekk, verkar bra men rackarns dyr. Beckers har jag hört om sämre kvalité, likaså Caparol (som vi hade till vårt förra hus.) Igår fick jag tips om Teknos... En djungel det här :-(


Var inne på Folksams sida och tittade, där har dom ju gjort test på massa märken angående mögelpåverkan.


http://www.folksam.se/fargtest/index.htm


Återkommer när jag vet vilket märke vi valt, det handlar ju ändå lite om att vända på kronorna, dels kvalitet men även kvantitet!!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards