Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Grynisen - 14 juni 2007 21:26

En mycket fulltecknad dag *phuuuuu*


Jobbat hela dagen... massa fördjupning i inventering idag. Hitta och lösa varför vi har diffar osv... Jättekul och intressant men tar massor energi :-)


Iväg hem efter jobbet och hämtade Flizan på dagis, Whille och alla 6-åringar är hos sin fröken för att sova över där. Väl hemma fixade jag och Fliz iordning oss för att åka iväg och träffa mina "gamla" arbetskamrater i Slottskogen, äta och spela kubb *yeeeah*


Var hemma 16.55 och fick åka igen 17.10 snacka om turbofräschning och påklädning... stressad.. jag??? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ *haha*


Mötte upp en arbetskamrat som hade fixat iordning all mat, sen vidare på Slottskogen. Där mötte vi upp 15 st från min avdelning *JÄTTEKUL* Vi satte oss på gräset i solen och dukade upp *mys*


När klockan närmade sig 19.15 var det dax för mig o Fliz att åka igen... Mmm vi skulle hämta Whille som inte ville sova över hos fröken... Kan ju bara säga TACK FÖR KÖRKORTET *ler* Det är en gudagåva :-) Vi tackade för oss, han tyvärr inte med något Kubbspel. Körde hem till fröken och mötte en gråtande Whille som INTE vill åka därifrån *förvånad* Han ville sova hos fröken och alla kompisar... Så det var bara att krama och pussa och säga godnatt...


Iväg vidare och mötte Micke som ville ha skjuts från jobbet... Sen hem igen... hemma ca 20.30 *GÄÄÄSP*


Nu sover Flizan... jag är toktrött, även Micke.... Så jag HOPPAS att Whille fortsätter att vilja sova hos fröken inatt så jag slipper hämta honom senare *ler* Håll tummarna!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards