Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Grynisen - 3 juni 2007 21:31

Idag fick jag ett ryck.... TILL IKEA *haha* Mmm på en söndag....


Jag vill få iordning i vårat badrum, vi har sen vi flyttade hit saknat en garderobsliknande förvaring. Så idag ville jag ordna detta (vi har ju bott här i åtta månader nu *ler* )


Det blev en Pax garderobsstomme (50x201x35) och en Pax Vikedal dörr (spegeldörr). Vi köpte hyllplan, gångjärn och aluminium-ben till oxå....


Hem och monterade.... JÄKLAR VAD BRA DET BLEV!!!!! :-)


Extra nöjd blev jag just för att vi köpte spegeldörr, så nu fick man en helkroppsspegel på köpet (känns så iaf)


Visst är det härligt när man kan bli så nöjd över materiella ting *blink*

Av Grynisen - 3 juni 2007 19:12

Usch usch USCH!!!!!


Barnen har precis badat och fått på sig pyjamas, då ser jag en fästing som kryper bakom Whilles öra *rysa* Den traskar runt där o bara letar efter ett smaskigt ställe att sätta sina klor i. Jag tokdödar den *MOUUHAHAHA*


När jag tittar på vidare på Whille för att kontrollera att inga fler äckeldjur är på honom så hittar jag EN FÄSTING TILL!!!!! Den har satt fast sig *RYSER* Den sitter där o gottar sig mellan skulderbladen!!! Ryckte loss den bit för bit med en pincett. Imorgon blir det till att handla fästingpinsett istället *suck*


AVSKYR DESSA DJUR!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards