Alla inlägg under augusti 2007

Av Grynisen - 31 augusti 2007 17:50

Allt har varit kanon :-)


Bilder och annat kommer om en stund



Av Grynisen - 24 augusti 2007 04:45

TJOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Grynisen - 23 augusti 2007 16:46

Nu är det verklighet.... dax att börja packa.


Tror jag börjar med barnens kläder, det är lättast. Där vet jag precis vad jag ska packa ner för nått. Sen ska barnen engageras med vilka leksaker dom ska packa med osv.


Om tolv timmar åker vi mot flygplatsen *glad*


ÄNTLIGEN!!!!!



Av Grynisen - 23 augusti 2007 15:36

Jaaaaaaaaaaaaaa :-) Äntligen!!!


Vilken fruktansvärd dag jag har haft... så mycket att göra på jobbet att jag nästan kände för att sätta mig och gråta sista timmarna... Shit vad jobbigt det var!


Nu är jag iaf hemma... fixat pannkakor till mig och barnen som vi ätit, resten tar vi med i planet imorgon. Så nu är det snart dax att börja packa *ler* Åhhhh vad skoj :-)

Ska även städa lite här hemma så det känns skönt att lämna hemmet imorgon!

Av Grynisen - 23 augusti 2007 07:37

Idag är det sista dagen att jobba innan semestern. Imorgon vid den här tiden flyger vi, om allt går som det ska vill säga!


Snart ska jag lämna Whille i skolan, Fliz e hemma med pappa. Sen kommer deras farmor och kör Micke till tåget som ska till Öland. Då ska barnen följa med och vinka... sen hämtar jag barnen hos farmor.


Jag slutar iaf senast kl 13.30 idag... men ska försöka komma iväg innan. Allt hänger på hur mycket det är att göra...



Av Grynisen - 22 augusti 2007 21:42

Beställningen är ivägskickad.... o jag är sååå nöjd!!!


Blev en liten nätt beställning på drygt 1.500 kr och då var det inkl 10% rabatt :-) Beställde en hel del basic-kläder, tröjor att komplettera med, leggings, boxer, sockar mm


Barnen kommer bli jätteglada, dom älskar att få kläder. Det är kul!!!


När jag kommer hem från semestern ska jag rensa ur deras garderober oxå... det finns en hel del som de vuxit ur, o samtidigt måste jag ju göra plats för det nya *ler nöjt*

Av Grynisen - 22 augusti 2007 21:11

Kryssade ju som sagt en del i min H&M-katalog igår kväll.... hittade en hel del fint till barnen som jag vill köpa.


Så nu ska jag roa mig med att lägga en beställning innan jag ska lägga mig.... så har kläderna säkert kommit lagom till vi har kommit hem från Mallorca :-)




Av Grynisen - 22 augusti 2007 19:16

Hon måste packa idag eftersom hon kommer hem till mig och ska sova över till fredagen....


Hon har köpt "bajstabletter" *fnissar* idag iaf...


Vi diskuterade vad för kläder hon ska ha med... viktigt oxå var Yatzy :-) Måste ju ha lite dueller på kvällarna när barnen sover och vi sitter på balkongen och njuter *ler*


Jag har högtalare som passar till min mobil så musik behöver vi inte heller vara utan *ler* Så imorgon ska vi ladda in massa musik i våra mobiler som både vi och barnen gillar.


Det jag har lagt fram nu är:


  • pass
  • biljetterna
  • högtalarna
  • batteriladdare till kameran
  • batteriladdare till PSP

Så långt har jag kommit... imorgon blir det mera

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards