Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Grynisen - 21 augusti 2007 22:38

Nu ska jag lägga mig i sängen, kryssa vilka kläder jag vill köpa i H&M-katalogen, till både mig och barnen... det är så jäkla kul när det där STORA paketet finns att hämta på utlämningsstället. Att komma hem och det blir nästan som "mini-julafton" :-)


Älskar shopping... både IRL och via nätet!!!!



Av Grynisen - 21 augusti 2007 22:13

Whille tappade ju sin första mjölktand i Halmstad för snart en månad sen. Nu är han påväg att tappa sin andra tand :-) Den är JÄTTELÖS och hänger helt snett brevid den nya tanden som växt ut.


Det konstiga är att det är de främre tänderna i överkäken som han tappat sin första och förmodligen sin andra (imorgon)... Jag trodde att det var tänderna i nedre käken som man "enligt regelboken" som man tappar först!!!


Spännande är det iaf... Det blir ju ett nytt utseende på min prins *ler* Stora stora tänder som tittar fram... Men sååå fint leende han får!!!


Tänk vad stor han har blivit, tappar tänder, börjat "nollan", kan snart simma... och mycket mera!!!


Mamma älskar dig Whille *pussa*

Av Grynisen - 21 augusti 2007 19:13

På denna stranden kommer jag att vara på om tre dagar *ler stort*


Visst ser det härligt ut :-)



Jag TOKLÄNGTAR!!!!

Av Grynisen - 21 augusti 2007 18:56

Åhhhhh det har kommit så mycket fina kläder nu *dregglar* Jag vill sååå gärna shoppa lite nytt. Till barnen har jag hittat en hel del på H&M, satt och kollade i deras katalog igår.... listan kan bli lång.... även Lindex hade en del fint till Flizan. Så det är bara att öppna plånboken efter semestern, om det finns några pengar kvar *HAHA*


Till mig ska det oxå bli lite nytt, jeans, snygga överdelar, snygga skor och lite annat...



Av Grynisen - 21 augusti 2007 05:20

Det är mörkt ute.... inte vintermörkt men känslan av höst känner jag tydligt just nu... Jag måste tända för att se här inne... ,Mmmmm... det får mig att tänka på levande ljus, te i soffan och en skön filt *ler* Mysigt!!!


Det är nog bara några veckor kvar tills den känslan blir verklighet....


Nu ska jag till jobbet, ska vara där vid kl 6. Jag har en del att göra idag men det är kul :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards