Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Julklappsmaraton

Av Grynisen - 11 december 2013 12:56

Förmiddagen idag har gått i julklapparnas tecken ;-) Jag har slagit in alla julklappar som vi har köpt. Så jäkla skönt :-)

Förberedd med papper, påsar, ettiketter, tejp och snören....

Vilken tid det tog. Kändes som jag aldrig skulle bli klar. Ändå har vi inte massor med julklappar och alla är inte köpta än... hmmm

Hade skönt sällskap av #musikhjälpen på tv. Grym insats och sköna programledare ;-)

Maxad underhållning :-)


En del av julklapparna som väntar på julafton!

Normalt sett brukar jag o Micke slå in alla julklappar dagen innan julafton. Men med tanke på att de stora kidsen inte lägger sig kl 21 längre så funkar inte detta. Då hinner jag o Micke inte sova innan julafton har kommit ;-)

Nu kan vi lägga stor fokus på glögg o Binglotto dagen inna Julafton istället.... och självklart den obligatoriska skinkmackan på kvällen hihi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards