Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Grynisen - 14 augusti 2007 21:38

Nästa vecka åker vi ju till Mallis, och jag borde ju faktiskt göra någon form av packningslista. Kanske inte så mycket för kläderna utan mer för det där extra...


Apoteksprodukter... vilka ska jag ha, behöver jag handla något?


Solkräm.... är dom OK som vi har?


Div leksaker till barnen, vilka?


Viktiga saker att ha med, t ex kamera, pengar, linser mm...


Jag behöver nog göra en lista.... känns så. Men det får göras imorgon för jag ska strax lägga mig. Hoppas jag får sova längre än kl 4 inatt *hmmm*

Av Grynisen - 14 augusti 2007 20:18

Nu sitter jag med fötterna i fotbad :-)


Det är såååå skönt!!! Perfekt avkopplande för min del idag. Tyvärr hade jag inget badsalt men "bara" vatten funkar oxå.


Gjorde även en god kopp/mugg te med smak av "Mammas Mirakel" och några riskakor med sourcream-smak!!!


Nu ska jag fortsätta njuuuuta *myyys*

Av Grynisen - 14 augusti 2007 18:17

Slutade klockan 16 idag som bestämt MEN var tvungen att handla... Så jag hämtade barnen, måttligt glada, och åkte iväg... Barnen var jättetrötta och somnade lite i bilen...


Handlade faktiskt jordgubbar, Flizan ville så gärna ha... och det är ju gott o nyttigt. Funderar på att göra en god fruktsallad tills imorgon med:


Äpple

Mango

Banan

Kiwi

Jordgubbar


Det kan nog bli gott :-)


Nu sitter barnen i badet... tvättar av lite bus *ler* och gör sig klara för kvällen. Trist när det är så fint väder och dom måste lägga sig ca halv åtta.... Känns jättetrist!!! Men det är ju för deras skull!



Av Grynisen - 14 augusti 2007 05:11

Det är helt dimmigt ute.... känns som höst *brrrr*


Jag har sovit gott... men väcktes vid kl 4 av "gnäll-katten" som var uttråkad... fattar inte varför han har börjat jojka på natten *suck* Idag när jag kommer hem ska jag leka med honom så han är helt slut sen *HAHA*


Belino har sovit hos mig hela natten, det känns bra... Det är ju så han brukar göra. Så på nått sätt känns det som om han mår lite bättre nu. Men vi får se


Nu måste jag fixa vidare... Om en dryg timme åker jag och barnen!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards