Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Grynisen - 10 augusti 2007 23:34

Nu har jag legat o halvsovit på soffan i två timmar snart.... tror det är bättre att inta liggande position i sängen *fnissar*



Av Grynisen - 10 augusti 2007 19:45

Ska lägga in bild sen så alla får se :-)


Jag gjorde dom i turkos glitter-nyans... massa "blingbling". Jättefina är dom.... passar jättebra till sommar, solbränna och havet *ler*


Jag har även köpt hårfärg som jag ska slänga i om en stund!!! Nu behövs bara en klippning oxå så är jag på banan igen.


Det hade gått bra för Whille idag oxå på förskolan, så på måndag kör vi som vanligt. Farmor hämtade ju barnen till deras stora förtjusning *ler* Hemma hos farmor hade dom ätit glass, mellanmål och annat gott... Så dom var såå nöjda.


Nu sitter dom och tittar på Disney, myser lite som vi alltid gör på fredagar!!!

Av Grynisen - 10 augusti 2007 10:59

Nu har jag fixat lite hemma... rensat kattlådan, fixat diskbänken...


Ska även ta med pappersåtervinningen och slänga så blir det lite mindre trist i tvättstugan.


Det gick bra med att lämna båda barnen förut. Whille fick lite tårar precis vid avskedet men då kramades vi lite extra och vinkade så gick det bra. Fliz var lite låg när jag lämnade henne, men jag tror det var pga att Whille blev lite ledsen... det smittar ju av sig sånt där *ler*


Nu ska jag åka vägen om deras farmor och kolla så att allt är under kontroll där. Sen in mot stan :-)

Av Grynisen - 10 augusti 2007 07:55

Om en timme ska vi vara på skola och dagis, och barnen sover än... På måndag börjar ju verkligheten för dom när dom ska lämnas 6.30... dom kommer vara helt förstörda :-( Jobbig verklighet!!!


Själv ska jag hoppa in i duschen nu.... fixa lite frukost och sen iväg och lämna mina gryn. Därefter blir det lite städning och tvättning innan jag sticker till stan. Jag kanske åker en sväng förbi barnens farmor oxå, det är ju hon som ska hämta barnen sen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards