Alla inlägg under augusti 2007

Av Grynisen - 16 augusti 2007 20:15

Imorgon kl 12.15 börjar min helg!!! Så jäkla gött :-)


Då åker jag direkt och hämtar barnen, sen ska vi iväg och fredagshandla inför lite mys på kvällen. Vi måste även köpa en ny duschslang som barnen på något konstigt sätt råkade göra sönder idag *hmmm* Hittade i Biltemakatalogen så det blir nog att vi åker dit tror jag.


Ska tvätta och städa lite oxå när jag kommer hem. Så slipper jag göra det i helgen...


Sen är det bara att njuuuuta :-)

Av Grynisen - 16 augusti 2007 18:49

Då var det bokat :-)


Nästan ett halvår innan själva föreställningen så har vi bokat till Disney On Ice i januari *ler*


Barnen kommer att bli såååå glada.


Vi har ju det som tradition att varje år gå på detta... Barnen älskar det, och det är mysigt att ha något planerat som alla kan se fram emot!!!


Men det är ju fortfarande sommar *fnissar*

Av Grynisen - 16 augusti 2007 05:10

Jag fick den känslan nu när jag gick upp... ganska mörkt ute, regnigt och allmänt höst... Hoppas den känslan är tillfällig!


Torsdag idag... måste jobba över tyvärr *suck* Jag är inte alls motiverad att göra det men det är ett måste. Det är mycket som ska göras idag, bl a inventering på alla avdelningarna.


Whille ska vara hos farmor idag, skolan har studiedag. Fliz ska till dagis men blir hämtad tidigt av farmor, det känns skönt. Då blir det ingen lång dag idag, och imorgon blir det till kl 13 :-) Skön fredag!!!!

Av Grynisen - 15 augusti 2007 20:33

Jag har ett par Nike Shox som jag köpte förra året. Dessa har jag verkligen användt så gott som varje dag på jobbet... älskar dom :-)


Men nu vill jag ha ett par nya snygga. Regeln är att skorna måste vara svarta, vilket inte alltid är så lätt att hitta. Svarta och helst utan detaljer *hmmm*


Jag är fortfarande inne på Nike, gillar deras skor :-)

Jag kollade på La Redoute och hittade ett par Nike som ser helt ok ut. Nike Air Classic BW heter dom, funderar på om jag ska beställa dom?!

Av Grynisen - 15 augusti 2007 20:00

Är sååå sugen på poppisar (popcorn) så nu var jag bara tvungen att göra lite popcorn :-) Normalt sett så brukar vi bara ha det på helgerna men just nu när jag är ensam hemma och barnen sover så kan det vara gott att få njuta ifred *fnissar*


Tog mig ett skönt bad förut... frös och kände mig seg. På med massor av varmvatten, bodyscrub på kroppen och jag blev mycket piggare :-)


Nu ska jag njuta av mina popcorn och se på lite tv 

Av Grynisen - 15 augusti 2007 16:02

Jag skulle verkligen behöva en sådan person i mitt hem. När ska man hinna tvätta, städa, laga mat och en massa annat när man jobbar massor + maken som jobbar ännu mera *suck*


Jag hade gärna välkomnat en duktig och arbetsvillig person som vill städa mitt hem, det övriga fixar jag, men städningen tar sånn tid. Vårat hus är ju ganska stort oxå så det går ju inte på en kvart direkt...


  • Damma 
  • Dammsuga
  • Torka golv

Det hade varit guld värt....

Av Grynisen - 15 augusti 2007 05:18

Bara onsdag och jag toklängtar till helgen så jag får sova lite längre....


Barnen sover, ska väcka dom om en halvtimme... så tyst och skönt just nu!!!


Vädret är ju lite lustigt. Igår när jag kollade in SMHI på morgonen så visade kartan moln och regn hela dagen. Barnen fick på sig jeans och skor.... men det blev ju sol och varmt... dom hade ju behövt shorts och sandaler *hmmm* Nu när jag tittade så visar det moln och regn oxå... vågar jag tro på det?  Det är ju molnigt ute iaf...


Idag slutar jag tidigare och ska hämta barnen kl 15. Det känns skönt! Då får vi lite mera tid och framför allt "pigg" och vaken tid :-)

Av Grynisen - 14 augusti 2007 21:38

Nästa vecka åker vi ju till Mallis, och jag borde ju faktiskt göra någon form av packningslista. Kanske inte så mycket för kläderna utan mer för det där extra...


Apoteksprodukter... vilka ska jag ha, behöver jag handla något?


Solkräm.... är dom OK som vi har?


Div leksaker till barnen, vilka?


Viktiga saker att ha med, t ex kamera, pengar, linser mm...


Jag behöver nog göra en lista.... känns så. Men det får göras imorgon för jag ska strax lägga mig. Hoppas jag får sova längre än kl 4 inatt *hmmm*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards