Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Grynisen - 13 juni 2007 21:16

Kolla här vad jag fick av min älskade make idag *GLAD* Det är en Beautifully Luminous Lashes Mascara från i.d


Det är en mascara som man kan använda ovanpå den vanliga mascaran för att få ett större djup och glänsande blick *blink*


JAG ÄLSKAR SMINK :-)


i.d är min nya favorit som jag upptäckt för ett tag sen, gillar även MUS och FACE. Body Shop har oxå bra kandidater inom ögonskuggesidan.


Tyvärr har jag bara i.d Big Tease Mascara sen tidigare. Men jag gjorde en sminkning hos en Hudterapeut med just i.d och JÄKLAR vad snyggt det blev. Mineralsmink funkade väldigt bra på min hud. Nackdelen är ju att hela serien är ganska dyr. Så det är inget jag springer och bara köper, då har det blivit mer MUS (Make Up Store).


Jag får se till att testa min nya mascara i helgen när jag är i Malmö med några kompisar.... PARTYSMINKNING... Here I come *blink*

Av Grynisen - 13 juni 2007 16:38

Eller nja... inte riktigt. Men två extra barn iaf. Flizans kompisar är här hemma oxå idag. Det är roligt när dom börjar ta hem kompisar.... märks att mina barn börjar bli stora *njuter*


Nackdelen med att Flizan har två tjejer med hem är ju det klassiska att tjejer har svårt att vara fler än två.... så jag känner mig som en medlare emellanåt :-) Men... vad gör man inte!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards