Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Grynisen - 20 juni 2007 20:28

Precis innan jag skulle åka iväg och handla förut idag så satt Fliz och målade (trodde jag) När jag kom ut i köket så hade hon somnat med huvudet på bordet *ler*


Min söta älskade lilla Fliza!!!! Mamma älskar dig *kärlek*

Av Grynisen - 20 juni 2007 19:31

Åt Thaimat nu till middag... alltså jag kan INTE få nog av denna goda mat :-) När jag var i Thailand förra året så njöt jag helt otroligt mycket... thaimat varje dag, och såååå billigt *ler*


Fick även till en storhandling förut.... allt utom jordgubbarna och räkor som jag ska köpa imorgon. Trodde ju att jag skulle vara smart som handlar idag, o det trodde nog många i Göteborg *haha* Massor med folk ju, stog i kö ca en kvart... men nu är det gjort och det känns jättebra. Kylskåpet är FULLT!


Vi har ju planerat att måla i helgen, tyvärr vill inte vädergudarna vara med ser det ut som. Enligt väder prognosen så ska det ju regna fredag, lördag och söndag *suck* Men vi ska försöka måla ändå, men vi avbeställer skyliften som var bokad. Målar allt vi kommer åt om det nu är uppehåll, så hyr vi skylift nästa helg tänkte jag :-) Gäller att vara både smart och ekonomisk *flin*

Av Grynisen - 20 juni 2007 15:29

Det ska jag göra om en liiiiten stund. Jag slutade 14.30 idag och det gör att jag tjänar massa minuter på att handla idag, och slipper säkert en del köer jämfört med imorgon :-)


Jag ska handla hem massa olika grönsaker, färskpotatis, grädde, creme fraiche och massa andra vardagliga saker. Funderar även på att passa på att handla jordgubbarna redan idag, men det beror lite på hur de ser ut.


Annars har dagen varit bra i vanlig ordning, fortfarande ap-trött *ler* Men det är bara att fortsätta jobba... blir ju ingen vila i helgen men det är ju en annan sak :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards