Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Grynisen - 2 augusti 2012 21:34


Den som gråter, gråter oftast inte för att den är svag...


... utan för att den varit stark för länge


 

Av Grynisen - 2 augusti 2012 19:32

Usch vilken seg vecka det har varit.... Känns skönt att det är torsdag idag, då är helgen nära :-)


Idag har barnen varit med sin storasyster hela dagen. De åkte till Lek och Buslandet, värsta stället ever *skrattar* Jag avskyr stället, men barnen älskar det såklart. Tycker det luktar illa, massa svettiga barn och en jäkla ljudnivå...


För Edwin var det första gången och han tyckte det var jättekul med alla bollar. Han tyckte det var jättekul att skjuta bollar! Så risken är stor att jag måste åka dit med barnen nån gång *ryser*


 

Vid busshållplatsen, på väg på Lek och Buslandet


 

Bekantar sig med bollarna, Fliz visar hur man ska skjuta :-)


 

Galen unge som kastar bollar *haha*


Både jag och Micke har jobbat hela dagen så det känns skönt att Mickes stora dotter kunde hjälpa oss idag. Hon har ju hjälpt oss tidigare i sommar. Det är guld värt med tanke på att vi inte har någon annan som kan hjälpa oss.



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards