Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Grynisen - 11 februari 2013 19:18

Åh vad jag vill shoppa.... fasen att jag är arbetslös :-( Då finns det absolut inte den marginalen.... iaf inte kläder som är lite dyrare :-(


Kikade lite på Polarn och Pyrets kläder precis. Det finns några guldkorn där som jag gärna skulle vilja köpa till Edwin. Gillar ju att köpa Pops kläder just för deras kvalité och deras fina mönster. Sen är det kul att ha lite kläder som inte alla har.


 

Vindfleece och Skaljacka i fin blå färg!!! Jag har ju mycket grönt på Edwin så det hade varit kul att ha denna fina blåa färg på honom istället. Sen tycker jag om tröjorna, jättefina :-D Får väl hoppas att det finns kvar sen när jag ska shoppa *fnissar*


Snart kommer väl alla fina t-shirts oxå och då blir jag ännu mer desperat *bläää*

Av Grynisen - 11 februari 2013 15:12

Snälla Fliz tog med Edwin ut en stund. De har skottat altanen, byggt en snösoffa och nån annan snögrej ;-) Nu har jag precis varit ute och gett de lite fika!!! Mysigt ;-)

Av Grynisen - 11 februari 2013 13:21

Jag och Edwin har precis varit hos tandläkaren. Edwin har några fula tänder pga lång amning, det söta i mjölken har förstört lite på emaljen. Förhoppningsvis så är det bara mjölktänderna som är av sämre kvalité därav att det blivit så här. Så det blir besök var tredje månad hos tandläkaren pga detta.


Allt gick jättebra. Tänderna är fina och trots lite skada på emaljen är tänderna hårda vilket är bra ;-)



Edwins nya grej är att blunda när jag tar kort *haha*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards