Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Grynisen - 17 mars 2009 21:35

Ja jag muttrar på min mobil som har fått ett eget liv.


Imorse funkade den som vanligt, men när jag kom till jobbet och skulle skriva sms till Micke så började den göra saker själv i menyerna. Den skickade iväg sms till olika människor i telefonlistan, hoppade runt själv i menyerna. Det är precis som om någon annan styr den....


Micke har testat att totalrensa den och återställt, men den lever fortfarande sitt eget liv *suck*


Jag har laddat min gamla mobil nu så den får jag ha tills jag varit iväg och köpt en ny. Jag kan lika gärna byta mobilen eftersom jag haft den bindningstiden ut nu, men samtidigt känns det lite onödigt med tanke på att jag ändå trivdes med mobilen.....


Jaja... patetiskt att bli arg på döda ting, men det blev jag idag...

Av Grynisen - 17 mars 2009 07:54

Alldeles nästan på språng till skolan och jobbet.


Idag har jag leverantörsmöte med Yankee Candle :-) Dock är det inga nyheter utan bara besök. Nyheterna är väl på väg inom en månad, de luktar såååå gott!!!!


Min hårfärg blev toksvart igår *HAHA* Trots att det är Dark Mocca. Men jag är nöjd, ser lite blek ut bara. Får väl fjäska lite med nått solarie, måste få annan hudton än vit/lila/rosa känner jag...

'

Ha en trevlig dag bloggläsare

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards