Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Grynisen - 16 februari 2011 19:32

Idag hade jag Me & I-party (eller vad man nu kallar det) här hemma. Tyvärr i sjukdomstider så tackade tre mammor nej idag pga sjukdom med barn *synd* Men jag, syrran och hennes svägerska shoppade loss en del så jag hoppas säljaren blev nöjd :-D

 

Detta köpte jag:


  

Fina t-shirts till Edwin

 

  

Härlig heldress blev det oxå till Edwin

 

  

Sockar blev det med :-)

 

Fliz var hemma pga Sportlov. Hon älskar kläder så hon fick byxa och mössa!!!

 

   

Självklart fick Edwin en mössa till *fnissar*

 

     

Även jag fick vara med, ett par mjuka goa knickers *sommarlängtan*

 

Oj oj oj.... Blev en hel del, eller hur :-) Dessutom hade säljaren en reaväska med sig *fnissar* Så då fick jag ju tag i Cecilia Blankens Mops-tights som såldes i höstas, underbart fina *löööve* Edwin kommer bli så fin

 

  

 

Känner mig jättenöjd :-) Nu längtar jag tills kläderna kommer *iiiiih*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards