Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Grynisen - 14 februari 2011 19:24

Vi har börjat sportlovet med att åka till Halmstad och hälsa på barnens farmor och farfar. Igår kom vi hit, och imorgon åker vi hemåt igen. Men vi har ändå hunnit träffa barnens gamlamormor, Mickes mormor, och idag träffat Mickes kusin och hennes barn.


Vi trotsade den iskalla kylan med att åka iväg till Oskarström för att åka skridskor.  Rackarns kallt var det.... Edwin var tvärarg större delen av tiden. Han gillade inte alls den kalla vinden i ansiktet, han vägrade vagnen större delen av tiden *sucka* Så jag fick bära och bära...

 

Men vi hade en mysig stund iaf.... :-)


  

Edwin, innan humöret satte fart...


  

Barnen och kusinbarn på skridskobanan, Whille i gröna byxor och Fliz i blå!


  

Whille med rosiga kinder


  

Fliz kämpar, så duktig sååå


  

Varm choklad och kanelbulle är mums


  

Whille mumsar Oreo´s och varm choklad


  

En måttligt road Edwin ;-) 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards