Alla inlägg den 22 april 2012

Av Grynisen - 22 april 2012 20:32

Det gäller ju att passa på när det är bra erbjudanden :-)


 


Det gjorde vi, eller jag kanske man ska säga :-)


Lindex, mitt andra hem, hade grymt bra erbjudande i helgen. Köp 3 barnkläder, betala för 2. Planerar man sitt köp så blir det en grym rabatt!!! Alltså, köp inte underkläder, strumpor och annat "billigt". Gå på tröjor, byxor och annat över 100 kr.


Whille valde lite t-shirts, jättefina. Även vita seglarshorts och snygg t-shirt till skolavslutningen. HAHA Ja här är vi ute i god tid! Fliz hittade en leoparddress (såklart), lite toppar. Hon valde även en jättefin blus i vitt som hon ska ha på sig på skolavslutningen. Till blusen ska hon ha jeansshorts och en scarf! Mina barn har bra smak :-)


Edwin fick lite mer kläder. Han har ju vuxit ur stl 92 så en hel del stl 98 blev det. Lite tröjor, chinos, shorts, hoodies. Jättekul!!! Nu vill jag klä på mina barn alla nya kläder med en gång *HAHA*


Känns skönt att vi har vårfyndat lite iaf. Nu är det inte samma panik, framför allt för Edwin som inte hade så mycket kläder att använda.

Av Grynisen - 22 april 2012 08:35

Så är det söndag igen, veckan är slut och arbetsveckan står framför oss!!!


Men det tänker vi inte på nu. Nä nu njuter vi av söndagen trots regn och grått där ute!


Ha en fin söndag ni som läser :-)


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards