Alla inlägg den 10 september 2008

Av Grynisen - 10 september 2008 22:06

Jag ska jobba lååååååååång dag, från klockan 8.30 till ca 20.15 *phuuuuu* Det blir en riktigt lång dag!!!! Men men, det klirrar ju fint i plånboken sedan :-)


Tänkte göra en mysig morgon för mina barn imorgon. Lite nybakta frallor, kokt ägg, yougurt, flingor, lite tända ljus och framför allt... LUGN OCH RO!!! Normalt sett så äter barnen frukost i skolan ca klockan 7.40 men det blir ju inte riktigt samma lugna känsla. Därför tänkte jag ha en liten mysmorgon, för när jag kommer hem imorgon så sover de ju redan (hoppas jag)


Jag får väl ta mig en dusch nu, sen är det läggdax. Klockan tickar på i allt för hög hastighet så det är bara att sätta fart!!!


Godnatt alla bloggläsare :-)

Av Grynisen - 10 september 2008 19:35

Riktigt ruggigt ute. Graderna har stannat runt +10 idag, är det ett tecken på att hösten börjar ta över tro?


Full fart på jobbet idag, är totalt slut. Kände redan vid klockan 9 idag att vad mysigt det ska bli att komma hem, sätta sig i soffan, kopp te på bordet och inlindad i fleecefilten :-) Detta kommer att ske om ca 20 minuter!!! Underbart.... min längtan är över!!!


Natten till idag har jag sovit bättre, jättekönt. Mitt kliande är kvar dock i betydligt lugnande sätt på armarna. Mickes akupunktur ser ut att hjälpa *glad* Nu är det bara halsen kvar, där vågar jag inte leka nåldyna *fnissar* Men jag ska ringa till en hudläkare imorgon och se om jag kan få en tid relativt fort. Privatsjukvården brukar ju ha lite fler luckor än allmäna sjukvården....



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards