Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Grynisen - 18 januari 2009 16:16

Idag har vi bara varit hemma, men det har varit allt annat än latmask-feeling. Det har grejats och fejats hela dagen.


Köket och vardagsrummet har fått nya fräscha gardiner. Köket blev så jäkla snyggt *toknöjd* Vardagsrummet är jag lite mindre nöjd med, men jag ska köpa nya plädar, andra kuddfodral osv så tror jag det blir mycket bättre.


Barnen har oxå varit hemma, spelat Wii, spelat Fia, Fliz har målat...


Nu har vi ätit middag, potatisgratäng och utegrillad kycklingfilé :-) Jag tyckte det var dax med grillning igen. Det är ju så gott!!!


Micke håller på att greja i massagerummet, röja bland papper och annat. Där ligger ju även mycket av Fliz pyssel som bara ställts in när hon inte kan vara i köket. Sen har det blivit kvar där.... Längtar tills vi har fixat iordning pysselrummet.


Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma.... sen ska vi njuta av kvällen.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards