Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Grynisen - 11 augusti 2009 16:00

Jag fick ett mail och jag tyckte att innehållet var såpass charmigt så jag lägger ut det i min blogg :-)


Istället för dubbelhaka
SMEK-BACKE Så mjuk, så mjuk är huden här. Ett ställe att varlig
och eftertänksamt smeka för att locka fram kloka tankar och bra beslut.


 Istället för rynkor
LIVSLINJER Ansiktet är livets gästbok. Här har lycka, sorger,
skratt, smärta, stolthet och oro lämnat anteckningar efter
Sina besök. Bär linjerna livet skrivit till dig med stolthet.


 Istället för påsar under ögonen
TÅRKUDDAR För att de dämpar tårars fall och låter sorgen landa mjukt.


 Istället för gäddhäng
ÄNGLAVINGAR Lite svirr under överarmarna visar att du varit med
förr. Ett bevisför att du besitter lite av den överjordiska klokhet och
Gudomliga mognad som 20-åringar bara kan drömma om.


 Istället för ridbyxlår
GUDINNEBOLSTER Sååå mjuka att smeka och vila mot. Kraftiga?
Nej!!! kraftfulla ! Troget bär de dig genom livet.


 Istället för bilring
NJUTNINGS-SOUVENIR Ett kvitto på att du flitigt turistat i
Njutningens land, tagit del av fantastiska njutningar och har vett att
uppskatta livets goda.


Istället för celluiter
AFRODITE-SKÅLAR Som små fördjupningar att utforska för en älskares smekande händer.


Istället för hängbröst
GODISPÅSAR De kanske inte längre är de toppiga gräddbullar de en
gång var, men oj vad mycket njutning och kärlek de har givit både partner
och barn.


Istället för ryggfläsk
KÄRLEKSHANDTAG Vi importerar och direktöversätter det engelska
Uttrycket "love handles" rakt av. Greppvänliga kvinnor uppskattas ofta av de
riktigt goda älskarna.


Istället för tunt hår
SILKESFLUFF Skandinaviskt skirt, mjukt och lent. Ett hår som har lätt till lek med vinden.


 


 

















Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards