Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Grynisen - 1 augusti 2009 14:00

Så var det äntligen våran tur att resa. Vår resa gick ju till Bulgarien, Sunny Beach!!!


Vi åkte den 30 juni på kvällen, och var framme på hotellet ca klockan 2 på natten *gäsp* Barnen var jätteduktiga, var vakna hela flygresan och halvsov lite i bussen på väg till hotellet. Väl på hotellet var det incheckning och dessutom fick vi lite nattamat som var framdukat i restaurangen, mycket gott och välbehövligt!!!!

Den 1 juli började vår semester och den höll i sig i 14 härliga och avkopplande dagar :-)


Här nedan kommer det lite bilder från vår resa!!!!


  

På Hotel Majestic bodde vi, ett otroligt lyxigt och fint hotel med två stora pooler och en barnpool. Hotellet var mycket rent och fräscht, matbufféerna var enorma med ett stort urval av mat!!! Hotellet låg precis vid havet, utsikten var jättevacker :-)

 

  

Barnen älskade poolen. Där var vi varje dag, njutandes i solstolar vid poolkanten. Poolvattnet var ca +26-28 grader, men ändå tyckte jag att det var jättekallt ibland :-D Kan ju iofs bero på att luften höll ca +30-35 grader *njuta*  

 

  

En härlig bild som är fångad i precis rätt ögonblick :-) Barnen springer mot poolen och hoppar i för att svalka sig!!

 

  

Vi bodde ju precis vid stranden så några dopp i Svarta Havet var ju ett måste. Dock var det mest Micke och Whille som badade där, jag och Fliz trivdes bäst vid poolen!!  

 

  

Glass var ett måste i denna värmen. Favoritglassen blev KiteKat-glass, en strut med vaniljglass och kexchoklad i ;-)

 

  

Varje dag och vissa kvällar åt vi lunch/kvällsmat vid stranden. Där kunde man köpa enkel mat så som bakad potatis med fyllning, pizzaslice, chickenkebab, pannkaka, toast och mycket mera...  

 

  

En kväll efter lite promenerande i alla affärer så ville Fliz bada :-) Vi gick ner till stranden och visp så var det en nakenfis i havet *ler* Jag älskar den här bilden, den är så levande och lycklig, min fina lilla Fliza!!!

 

  

Senare samma kväll fick vi se ett magiskt månsken. Månen var lika ljus som solen och lyste som en stor lampa. Himlen var vackert blå... Bilden ger inte riktigt rätta känslan men ni kanske kan ana det som vi upplevde :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards