Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Grynisen - 3 februari 2010 18:30

Det tar ju aldrig slut... Nu snöar det igen, och har gjort en bra stund. Jag tycker verkligen att det räcker. Idag har jag skottat här hemma två gånger, en gång i morse för att över huvudtaget kunna gå till bilen och sen även kunna köra ut bilen från garaget. Sen idag kom vår snöröjare och körde vilket är grymt, men då blir det ju vallar och IGEN måste det skottas!!!


Senare idag när jag hämtade barnen så kom jag inte över den lilla vallen som var kvar trots skottande tidigare. Så efter mycket rattande, glidande och gasande så kom jag över. Där efter skottade Whille bort det sista av vallen... supersnällt :-) ♥ ♥♥ ♥♥ ♥


Själv blir jag  ju ännu mer trasig än innan av det jäkla skottandet *muttrar* Jag skulle behöva en rullator + stödskena för hela ryggen efter skottandet. Magen knäcker svanken känns det som. Det är ingen jämvikt längre om man säger så ;-) Så idag är jag verkligen gnäll-Bert till 100%, lagom kul... Tur att jag inte har behövt träffa någon mer än mina barn, för till de gnäller jag inte. De ska inte behöva höra en gnällig mamma, de vet redan att jag har ont...


Imorgon blir det säkert mera skottande... som det ser ut nu så ser det ju inte bättre ut :-(

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards